Vzhledem k aktuální situaci doporučujeme volit dopravu na adresu, která nadále funguje bez omezení. Některá výdejní místa byla nucená svoje provozovny dočasně uzavřít. Taktéž doporučujeme volit platbu převodem nebo online platební kartou, případně úhradu dobírky kartou. Většina dopravců a výdejních míst aktuálně nepřijímá hotovost.

Jak nakupovat

FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Je možné zboží od Pana Alfréda nakoupit přímo v některém z odběrných míst? 

Zboží lze zakoupit pouze on-line z internetového obchodu. Díky tomu, že Pan Alfréd nemusí platit drahé nájmy, Vy můžete nakupovat Vaše oblíbené nápoje za nejlepší ceny v ČR, přitom se nemusíte bát, že by Vás Pan Alfréd "natáhl" na dopravě, vše co platíte za dopravu, platí Pan Alfred dopravcům a balící společnosti. 

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Záleží, jaký způsob dopravy zvolíte. Pan Alfréde rozváží většinu objednávek po Praze druhý den od provedení objednávky, respektive od uhrazení zboží, případně v den, který zvolíte v objednávkovém formuláři. Pokud zboží vyzvednete ve skladu Mailstep a.s. dokážeme ho pro Vás připravit do 2 pracovních dnů. Zboží vyzvedávané na Uložence a Zásilkovně bude připraveno nejpozději do 5 pracovních dnů. Kurýrní služba Vám zboží doručí taktéž do 5 pracovních dnů. Pokud zboží platíte převodem, je zboží vyskladněno a odesláno až po úhradě objednávky. Uvedené doby doručení platí pro zboží skladem.  

Co dělat, pokud mi zásilka dorazí poškozená?

Pokud je krabice při předávání očividně poškozena, krabici otevřete společně s kurýrem a zkontrolujte Vaše láhve. Jestli jsou láhve poškozeny, zásilku prosím nepřijímejte a vraťte jí. Po telefonické domluvě Vám buďto peníze vrátíme, nebo zašleme novou zásilku.

Nakoupil jsem u Vás, ale zboží bych rád vrátil, je to možné? 

Samozřejmě. Do 14-ti dnů od doručení zásilky můžete zboží vrátit. Pro tento účel slouží formulář, který jsme Vám zaslali společně s potvrzením objednávky (e-mail, který Vám Pan Alfréd zaslal, ihned po Vaší objednávce). Pokyny jak zboží vrátit najdete přímo v daném formuláři.  

Lze provést objednávku i telefonicky? 

Ano samozřejmě. Zavolejte nám na naší infolinku 777 858 853, rádi Vás obsloužíme. 

nakupovaniprevodem

 

nakupovani na dobirku

 

NAŠE ODZNÁČKY

 minilihovary odznacek

  • Vyrobeno v českých mini lihovarech
  • Z kvalitních surovin
  • Bez použití konzervantů, aromat a jiné chemie 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací o cookies naleznete zde.