Lavazza, Strana 2

Lavazza_logo-web

Vše začalo, když Luigi Lavazza otevřel první obchod Lavazza v Turíně v roce 1895. Tento obchod se specializoval, již od samotného vzniku, na prodej kávy. Luigi Lavazza byl velice inovativní a zapálený pro kávu, studoval jak rostliny, tak samotnou kávu, porovnával jednotlivé chutě a zkoušel mixovat jednotlivé druhy kávy, aby přinesl na trh kávu, která vyniká vyváženosti jak vůní, tak i chutí.

Poté co navštívil Brazílii viděl obrovský potenciál kávy na evropském trhu, především kávy, která je mixem kvalitních odrůd z celého světa, které společně tvoří vyváženou vůni a chuť. Tento potenciál se naplno začal rozvíjet po první světové válce, kdy oblast Turína zažila obrovský boom, hlavně díky automobilce Fiat. Díky tomu se z obchůdku s kávou Lavazza stal regulérní podnik, v roce 1927 registrován jako Luigi Lavazza SpA. Na začátku se jednalo o čistě rodinný podnik otec Luigi, manželka Emilia a děti Maria, Mario, Guiseppe.

lavazza-pribeh-2

Lavazza jako první zdokonalila balení kávy, kdy kávu začala balit do dvouvrstvého papírového balení, aby bylo možné kávu skladovat i doma, a přitom uchovat její chuť.

S druhou světovou válkou nastali pro firmu krušné časy, v průběhu války bylo na kávu vyhlášeno embargo, naštěstí Lavazza i tohle těžké období přežila a hned po válce začala Lavazza produkovat kávu pod svou vlastní značkou. Změnilo se logo, tak jak jej známe dnes s velkým písmenem „A“, toto logo vytvořilo Aerostudio Borghi v Miláně. Taktéž si nechala Lavazza patentovat nový obal, klasickou plechovku s tlakovým uzávěrem.

lavazza-pribeh-3

Již v roce 1950 přišli s další inovaci v podobě vakuového balení, které se používá s úpravami dodnes. Díky tomu si káva dlouhodobě udrží výraznou vůni. A v roce 1957 společnost Lavazza nabrala obřích rozměrů, kdy z rodinného podniku to již byla rodinná továrna, která byla jedničkou na italském trhu a měla nakročeno stát se jedničkou i v celé Evropě. V této době Lavazza zpracovala 40 000 kg kávy každý den.

lavazza-pribeh-4

Během následujících let se Lavazza soustředila především na kvalitu kávy, otevřela vlastní institut, kde se pečlivě studovaly rostliny a káva, zkoušeli nové blendy. Díky tomu máte i dnes jistotu, že od Lavazzy vždy dostanete kvalitní kávu.

26 položek celkem
lavazza espresso top class 1kg zrnkova kava
Akce
454 Kč bez DPH
509 Kč

Lavazza Top Class je směs kávy arabica a robusta, vyznačuje se plným tělem s perfektně vyváženou vůní, krémovitostí a chutí. V Lavazza Top Class najdeme především stopy sušeného ovoce a tmavé čokolády.

 

2694
Lavazza classico
383 Kč bez DPH
429 Kč

Zrnková káva Lavazza Expert Crema Classica kombinuje 60 % jemné arabiky se 40 % robusty, nabízí intenzivní aroma a bohatou cremu.

15561
Lavazza Expert Tiera Bio Organic Intenso 1kg
383 Kč bez DPH
429 Kč

Prémiová arabika s příměsí robusty upražená na střední až tmavší stupeň. Arabika přináší lehkou ovocnou kyselost, robusta se postará o plnou a čokoládovou chuť.

14265
657 kava lavazza dek bez kofeinu mleta 1
124 Kč bez DPH
139 Kč

Lahodná 100% Arabika ( mletá ) s výjimečným aroma a jemnou chutí, a to především díky kvalitnímu výběru kávových zrn a přírodnímu procesu dekofeinizace.

9075
Lavazza Espresso Cremoso zrnková káva 1 kg
410 Kč bez DPH
459 Kč

Středně pražená směs s velmi intenzivní chutí a výrazným aroma. 60% Robusta, 40% Arabica.

6503
Gusto Pieno Expert
347 Kč bez DPH
389 Kč

Středně pražená směs zrn 20 % arabiky z Jižní Ameriky a 80 % robusty pocházející z Afriky a Jižní Asie.

6482
397 kava lavazza espresso perfetto zrnkova 1
446 Kč bez DPH
499 Kč

Středně pražená exkluzivní směs 70 % arabiky a 30 % robusty od Lavazzy.

6467
lavazza gran espresso 1 kg zrnkova kava original
437 Kč bez DPH
489 Kč

Středně tmavě pražená italská směs 40 % arabiky a 60 % robusty pro přípravu krémového espressa s bohatou a vyváženou chutí a aroma hořké čokolády s kořeněnými tóny.

6419

Stránka 2 z 2 - 26 položek celkem