V pondělí 4. 7. 2022 bude naše výdejna uzavřena, budeme se na Vás opět těšit po svátcích.

Lavazza Super Crema zrnková káva 1 kg

Akce
Značka: Lavazza
599 Kč –43 %
170 kava lavazza super crema zrnkova 1
599 Kč –43 % 339 Kč 294,78 Kč bez DPH
Skladem (3 ks)
Možnosti doručení

Lavazza Super Crema je směsí kávových zrn Arabica a Robusta, konkrétně 60 % kávových zrn jsou Arabica a 40 % kávových zrn jsou Robusta. Super crema se vyznačuje velice příjemnou vůní oříšků a třtinového cukru. Chuť kávy je velice podmanivá a harmonická s nádechem exotiky.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Lavazza Super Crema je směsí kávových zrn Arabica a Robusta, konkrétně 60 % kávových zrn jsou Arabica a 40 % kávových zrn jsou Robusta. Super crema se vyznačuje velice příjemnou vůní oříšků a třtinového cukru. Chuť kávy je velice podmanivá a harmonická s nádechem exotiky, skvělé se hodí na poklidné popíjení po práci.  

Lavazza Super Crema se perfektně hodí pro přípravu v pákových kávovarech (espresso coffee machine). Kvalitní kávovar dokáže z této kávy extrahovat všechny její vůně a chutě. Každé balení kávy Lavazza podléhá přísným standardům, díky tomu máte jistotu, že s Lavazzou vždy dostanete kvalitní kávu.  

Doplňkové parametry

Kategorie: Káva
Hmotnost: 1.1 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Lavazza_logo-web

Vše začalo, když Luigi Lavazza otevřel první obchod Lavazza v Turíně v roce 1895. Tento obchod se specializoval, již od samotného vzniku, na prodej kávy. Luigi Lavazza byl velice inovativní a zapálený pro kávu, studoval jak rostliny, tak samotnou kávu, porovnával jednotlivé chutě a zkoušel mixovat jednotlivé druhy kávy, aby přinesl na trh kávu, která vyniká vyváženosti jak vůní, tak i chutí.

Poté co navštívil Brazílii viděl obrovský potenciál kávy na evropském trhu, především kávy, která je mixem kvalitních odrůd z celého světa, které společně tvoří vyváženou vůni a chuť. Tento potenciál se naplno začal rozvíjet po první světové válce, kdy oblast Turína zažila obrovský boom, hlavně díky automobilce Fiat. Díky tomu se z obchůdku s kávou Lavazza stal regulérní podnik, v roce 1927 registrován jako Luigi Lavazza SpA. Na začátku se jednalo o čistě rodinný podnik otec Luigi, manželka Emilia a děti Maria, Mario, Guiseppe.

lavazza-pribeh-2

Lavazza jako první zdokonalila balení kávy, kdy kávu začala balit do dvouvrstvého papírového balení, aby bylo možné kávu skladovat i doma, a přitom uchovat její chuť.

S druhou světovou válkou nastali pro firmu krušné časy, v průběhu války bylo na kávu vyhlášeno embargo, naštěstí Lavazza i tohle těžké období přežila a hned po válce začala Lavazza produkovat kávu pod svou vlastní značkou. Změnilo se logo, tak jak jej známe dnes s velkým písmenem „A“, toto logo vytvořilo Aerostudio Borghi v Miláně. Taktéž si nechala Lavazza patentovat nový obal, klasickou plechovku s tlakovým uzávěrem.

lavazza-pribeh-3

Již v roce 1950 přišli s další inovaci v podobě vakuového balení, které se používá s úpravami dodnes. Díky tomu si káva dlouhodobě udrží výraznou vůni. A v roce 1957 společnost Lavazza nabrala obřích rozměrů, kdy z rodinného podniku to již byla rodinná továrna, která byla jedničkou na italském trhu a měla nakročeno stát se jedničkou i v celé Evropě. V této době Lavazza zpracovala 40 000 kg kávy každý den.

lavazza-pribeh-4

Během následujících let se Lavazza soustředila především na kvalitu kávy, otevřela vlastní institut, kde se pečlivě studovaly rostliny a káva, zkoušeli nové blendy. Díky tomu máte i dnes jistotu, že od Lavazzy vždy dostanete kvalitní kávu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení