Lavazza La Reserva de ¡Tierra! Alteco Bio-organic bez kofeinu zrnková káva 0,5 kg

Kód: 13951
289 Kč / ks 258 Kč bez DPH 578 Kč / 1 kg
Vyprodáno
Možnosti doručení

Středně pražená směs 60 % organické arabiky a 40 % robusty je zbavená kofeinu jen za pomoci přírodního oxidu uhličitého. Ten uchovává maximum chuti a aroma v každém zrnku. Dopřejte si bezkofeinovou certifikovanou kávu bez chemie.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Středně pražená směs 60 % organické arabiky a 40 % robusty je zbavená kofeinu jen za pomoci přírodního oxidu uhličitého. Ten uchovává maximum chuti a aroma v každém zrnku. Dopřejte si bezkofeinovou certifikovanou kávu bez chemie.

Lavazza La Reserva de ¡Tierra! Alteco Bio-organic Decaf je prémiová káva, do které byste neřekli, že neobsahuje kofein. Proces dekofenizace probíhá jen za pomoci přírodního oxidu uhličitého, takže každé zrnko si zachová maximum chuti i aroma. V každém doušku ucítíte tóny sušeného ovoce a rozinek s příjemným čokoládovým dozvukem.

Doplňkové parametry

Kategorie: Káva
Hmotnost: 0.5 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Lavazza_logo-web

Vše začalo, když Luigi Lavazza otevřel první obchod Lavazza v Turíně v roce 1895. Tento obchod se specializoval, již od samotného vzniku, na prodej kávy. Luigi Lavazza byl velice inovativní a zapálený pro kávu, studoval jak rostliny, tak samotnou kávu, porovnával jednotlivé chutě a zkoušel mixovat jednotlivé druhy kávy, aby přinesl na trh kávu, která vyniká vyváženosti jak vůní, tak i chutí.

Poté co navštívil Brazílii viděl obrovský potenciál kávy na evropském trhu, především kávy, která je mixem kvalitních odrůd z celého světa, které společně tvoří vyváženou vůni a chuť. Tento potenciál se naplno začal rozvíjet po první světové válce, kdy oblast Turína zažila obrovský boom, hlavně díky automobilce Fiat. Díky tomu se z obchůdku s kávou Lavazza stal regulérní podnik, v roce 1927 registrován jako Luigi Lavazza SpA. Na začátku se jednalo o čistě rodinný podnik otec Luigi, manželka Emilia a děti Maria, Mario, Guiseppe.

lavazza-pribeh-2

Lavazza jako první zdokonalila balení kávy, kdy kávu začala balit do dvouvrstvého papírového balení, aby bylo možné kávu skladovat i doma, a přitom uchovat její chuť.

S druhou světovou válkou nastali pro firmu krušné časy, v průběhu války bylo na kávu vyhlášeno embargo, naštěstí Lavazza i tohle těžké období přežila a hned po válce začala Lavazza produkovat kávu pod svou vlastní značkou. Změnilo se logo, tak jak jej známe dnes s velkým písmenem „A“, toto logo vytvořilo Aerostudio Borghi v Miláně. Taktéž si nechala Lavazza patentovat nový obal, klasickou plechovku s tlakovým uzávěrem.

lavazza-pribeh-3

Již v roce 1950 přišli s další inovaci v podobě vakuového balení, které se používá s úpravami dodnes. Díky tomu si káva dlouhodobě udrží výraznou vůni. A v roce 1957 společnost Lavazza nabrala obřích rozměrů, kdy z rodinného podniku to již byla rodinná továrna, která byla jedničkou na italském trhu a měla nakročeno stát se jedničkou i v celé Evropě. V této době Lavazza zpracovala 40 000 kg kávy každý den.

lavazza-pribeh-4

Během následujících let se Lavazza soustředila především na kvalitu kávy, otevřela vlastní institut, kde se pečlivě studovaly rostliny a káva, zkoušeli nové blendy. Díky tomu máte i dnes jistotu, že od Lavazzy vždy dostanete kvalitní kávu.

Affiliate program